09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

تولید لوازم خرازی

تولید لوازم خرازی | تولید وسایل خرازی

اگر نیازمند تولید لوازم خرازی به صورت عمده هستید و یا تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار کوچک در این زمینه در یک فضای کوچک و بدون دردسر را دارید این مطلب را از دست ندهید. همچنین اگر سوالی دارید بهتر است که با کارشناسان ما در ارتباط باشد. 

تولید لوازم خرازی با دستگاه تزریق پلاستیک کوچک

کالاهایی که در فروشگاه های خرازی فروخته می شوند بسیار متنوع هستند. تنوع محصولات یک بازار هم به معنی ایجاد فرصت های کاری متعدد برای تولیدکنندگان کوچک و متوسط است. بخشی از این کالاهای متنوع خرازی پلاستیکی هستند یا در آن ها قطعات پلاستیکی استفاده شده است، مثل:

  • انواع دکمه های پلاستیکی
  • انواع گیره مو (کلیپس)
  • مغزی انواع قرقره های نخ
  • قیچی های با دسته پلاستیکی
  • آویزهای تزئینی پلاستیکی
  • ابزارهای خیاطی با دسته پلاستیکی مثل نخ کش
تولید لوازم خرازی
تولید لوازم خرازی
تولید لوازم خرازی
تولید دکمه پلاستیکی
تولید یراق آلات

برای تولید چنین محصولاتی می توان از دستگاه تزریق کوچک استفاده کرد.

مزیت های دستگاه تزریق کوچک در تولید لوازم خرازی

مزیت های استفاده از این دستگاه ها برای تولید لوازم پلاستیکی خرازی، این ها هستند:

  1. سرمایه لازم برای خرید دستگاه تزریق کوچک، به طور قابل ملاحظه ای کمتر از دستگاه های مرسوم تزریق است.
  2. هزینه ساخت قالب برای این دستگاه ها هم کمتر است، چون قالب این دستگاه ها کوچک تر است و تعداد کویته کمتری دارد. هزینه پایین قالب، امکان بهتری برای تولید تستی محصولات هم فراهم می کند، زیرا به جای پرداخت چند صد میلیون برای ساخت قالبی با مثلا 20 کویته برای تولید دکمه، می توانید قالبی دو کویته که بسیار ارزان تر است بسازید و ریسک تولیدتان را به شدت کاهش دهید.
  3. زمان ساخت قالب معمولا کوتاه تر است، زیرا قالب کوچک تر و ساده تر است. نتیجتا فاصله زمانی بین طراحی تا عرضه به بازار کاهش پیدا می کند.
  4. این دستگاه جای بسیار کمتری می گیرد و شما حتی قادر خواهید بود در یک کارگاه کوچک یا حتی خانه تان دستگاه را جا بدهید.
  5. برق مصرفی دستگاه تک فاز است و میزان هزینه برق مصرفی هم پایین تر است.

با سیصد میلیون چیکار میشه کرد ؟  روی لینک کلیک کنید. 

توضیحات تکمیلی

بسیاری از محصولات خرازی را نمی توان در تیراژ بسیار بالا تولید کرد، چون بازار کشش خرید مقدار بالای این محصولات را ندارد. به همین خاطر، دستگاه تزریق کوچک انتخاب مناسبی برای تولید این نوع محصولات خواهد بود. در واقع یک دستگاه تزریق کوچک می تواند برای کسانی که به دنبال تولید کالاهای خرازی باشند مثل یک دستگاه تولید گیره مو (کلیپس) یا  دستگاه تولید انواع دکمه باشد. آن ها کافی است که تعدادی قالب برای هر مدل دکمه یا کلیپس مویی که مایلند تولید کنند سفارش بدهند تا دستگاهشان به خط تولید دکمه یا خط تولید کلیپس تبدیل شود.

شما هم اگر مشتاق به تولید لوازم پلاستیکی خرازی با دستگاه تزریق پلاستیک کوچک هستید، با رادان ماشین تماس بگیرید. ضمنا شما می توانید صفحه کسب درآمد با دستگاه تزریق خانگی را هم ببینید که اطلاعات بیشتری در مورد تولید خانگی با این دستگاه در اختیارتان قرار خواهد داد.