09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

تولید کننده انواع قطعات پلاستیکی خودرو

تولید قطعات پلاستیکی خودرو | سفارش و خط تولید با دستگاه تزریق

تولید قطعات پلاستیکی خودرو

بهترین راه حل برای تولید قطعه های کوچک مانند قطعه های خودرو استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک است. در این صنعت یعنی خودروسازی کیفیت و ایمینی اهمیت بسیار زیادی دارد که با استفاده از این دستگاه و خدمات تزریق پلاستیک این دو ویژگی به خوبی اجرا می‌شود. 

نمونه ای از قطعات خودرو که می‌توان با دستگاه تزریق ساخت

خودروها تعداد زیادی قطعه پلاستیکی دارند که در موتور، بدنه و اتاق استفاده شده است. بخشی از این قطعات پلاستیکی اندازه کوچکی دارند مثل: 

  • خارهای پلاستیکی خودرو
  • بست های پلاستیکی خودرو
  • قطعات پلاستیکی مستقل
  • درپوش های پلاستیکی
  • دستگیره های پلاستیکی مورد استفاده در داشبورد
  • لوگو یا نشان ها
تولید قطعات پلاستیکی خودرو

 

تولید قطعات پلاستیکی خودرویی با دستگاه تزریق 

اگر قطعات پلاستیکی خودرویی کوچک تیراژ تولید بالایی داشته باشند، می توان آن ها را به روش سنتی یعنی با استفاده از دستگاه های بزرگ تزریق تولید کرد. اما اگر تعداد مورد نیاز این قطعات در حد چند هزار یا حتی چند ده هزار قطعه باشد، قیمت تمام شده قطعه به خاطر هزینه بالای ساخت قالب بزرگ، عدد بالایی می شود. مثلا اگر یک توزیع کننده خار خودرو از یک مدل خار خودرو که دیگر تولید نمی شود، فقط 10000 عدد بخواهد، تولید این خار به روش سنتی دیگر عاقلانه نخواهد بود. اما به جای روش سنتی، دستگاه تزریق پلاستیک کوچک یا مینی، می تواند انتخاب خوبی باشد، چون هزینه قالب آن به طور قابل ملاحظه ای کمتر است.

 

جهت تولید قطعات کوچک پلاستیکی روی لینک کلیک کنید.

مزایای تولید دستگاه تزریق کوچک

مزیت های استفاده از این دستگاه ها برای تولید قطعات پلاستیکی خودرو، این ها هستند:

  1. سرمایه لازم برای خرید دستگاه تزریق کوچک، به طور قابل ملاحظه ای کمتر از دستگاه های مرسوم تزریق است.
  2. هزینه ساخت قالب برای این دستگاه ها هم کمتر است، چون قالب این دستگاه ها کوچک تر است و تعداد کویته کمتری دارد. هزینه پایین قالب، امکان بهتری برای تولید تستی محصولات هم فراهم می کند، زیرا به جای پرداخت چند صد میلیون برای ساخت قالبی با مثلا 16 کویته برای تولید یک خار کوچک، می توانید قالبی دو کویته که بسیار ارزان تر است بسازید و ریسک تولیدتان را به شدت کاهش دهید.
  3. زمان ساخت قالب معمولا کوتاه تر است، زیرا قالب کوچک تر و ساده تر است. نتیجتا فاصله زمانی بین طراحی تا عرضه به بازار کاهش پیدا می کند.
  4. این دستگاه جای بسیار کمتری می گیرد و شما حتی قادر خواهید بود در یک کارگاه کوچک یا حتی خانه تان دستگاه را جا بدهید.
  5. برق مصرفی دستگاه تک فاز است و میزان هزینه برق مصرفی هم پایین تر است.

توضیحات تکمیلی

برخی از قطعات کوچک خودرو مانند سوکت ها و ترمینال ها، علاوه بر قسمت پلاستیکی، قسمت های فلزی هم دارند. دستگاه تزریق کوچک، برای تولید این قطعات هم مزیت ها متعددی دارد. اما تولید یا تامین این قطعات غیر پلاستیکی، مساله ای است که جداگانه باید بررسی شود.

شما هم اگر علاقه مند به به تولید قطعات پلاستیکی خودرو با دستگاه تزریق پلاستیک کوچک هستید، با رادان ماشین تماس بگیرید.