09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

خدمات تزریق پلاستیک و ساخت لوازم پلاستیکی

تزریق پلاستیک و ساخت لوازم پلاستیکی یکی از خدمات مهم رادان است که با دارا بودن دانش و تجربه‌ی فنی و با بهره‌برداری از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته قادر به تولید انبوه قطعات پلاستیکی در زمان کوتاه و با دقت بالا طبق قالب ارائه شده شما است.

از مزیت‌های تولید به شیوه تزریق پلاستیک می‌توان به تولید انبوه در زمان کم، تنوع مواد اولیه مورد استفاده، هزینه کم ساخت هر قطعه در تیراژ بالا، دقت بالای قطعات تولیدی، ضایعات بسیار پایین و تطابق بسیار زیاد تولید قطعه دوم با قطعه اول می‌توان اشاره کرد.

با توجه به اینکه سرمایه اولیه برای راه‌اندازی تزریق پلاستیک در برخی دستگاه ها بالاست و راه‌اندازی آن برای تمام کسب و کارها مناسب نیست. به همین دلیل ما در ارائه خدمات در زمینه تولید و ساخت محصولات پلاستیکی فعال هستیم تا در زمان و پول مشتریان صرفه جویی شود.

علاوه بر سرمایه اولیه، درگیر شدن در چنین فرآیندی، نیاز به دانش در مورد دستگاه‌ها دارد که شرکت رادان به جهت بهره‌مندی از مهندسین و نیروی انسانی حرفه ای که به تمامی استانداردها آشنا هستند، توانسته سطح کیفی محصولات و قطعات تولیدی خود را به استانداردهای بین المللی و ملی ارتقا دهد، و تاکنون با تجربه چند ساله توانسته نیاز بسیاری از صنایع را مرتفع سازد.

کاربرد خدمات تزریق پلاستیک شرکت رادان

خدمات تزریق پلاستیک ما علاوه بر قطعات بزرگ با قالب های بزرگ شامل موار د زیر هم می شود :

مزیت های خدمات تزریق پلاستیک با دستگاه های شرکت رادان

دستگاه‌های پیشرفته تزریق پلاستیک

سالن تزریق پلاستیک با مساحت 600 متر مربع، دارای چندین دستگاه تزریق پلاستیک جزو به‌روزترین و مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا می‌باشند. کلیه دستگاه‌های تزریق پلاستیک ما از نوع Servo Motor با PLCهای قوی بوده که علاوه بر کیفیت بالای قطعه تولیدی و صرفه‌جویی در مصرف برق، کمترین میزان آلودگی زیست محیطی را به همراه دارند.

کنترل قبل از تولید

پیش از تولید در رادان، برای پروژه شما زمان قابل توجهی توسط کارشناسان فنی ما گذاشته خواهد شد تا نقاط حساس و مشکل آفرین در کار را قبل از تولید پیش بینی کرده و به کمک شما در طراحی اصلاح کنیم. اعمال این تغییرات مشکلات تزریق پلاستیک و خطای پس از تولید را به کمتر از 1% خواهد رساند.

سرعت بالای تولید

با توجه به اینکه زمان برای تولیدکنندگان جهت فرآیند توسعه محصولاتشان حائز اهمیت است ما می‌توانیم سرعت بالای تولید را با استفاده از دستگاه‌های تزریق پلاستیک پرقدرت تضمین کنیم و در کمترین زمان سفارشات شما را تکمیل کنیم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قطعات شما در زمان تعیین شده تحویل داده شود و چرخه توسعه محصول شما بدون اتلاف وقت به مرحله تولید برسد.

ارسال سریع و ایمن سفارشات

شرکت رادان برای ارسال سفارشات از معتبرترین و ایمن‌ترین شرکت‌های حمل بار استفاده می‌کند و تمام نکات ایمنی را برای بسته‌بندی قطعات به کار می‌گیرد تا سفارشات شما در برابر هرگونه ضربه و فشار ایمن و در کمترین زمان به دستتان برسد.

قیمت خدمات تزریق

تعیین قیمت برای قطعات تزریق پلاستیک به راحتی امکان پذیر نیست. برای تعیین قیمت تزریق پلاستیک فاکتور های زیادی لازم است. با استفاده از خدمات تزریق پلاستیک برای تعیین قیمت تزریق پلاستیک در ابتدا باید قالب تزریق پلاستیک مورد بررسی قرار گیرد و اینکه این قالب دارای چه شکل هندسی است. قالب هایی که دارای شکل های هندسی خاصی هستند و یا در داخل آنها از خمیدگی های خاصی استفاده شده است ممکن است فرآیند تزریق پلاستیک را زمانبرتر کنند و به همین دلیلی تعدد تولید قطعات پلاستیکی و سرعت تولید آن کاهش پیدا کند.همچنین برای تعیین قیمت دقیق باید جنس اولیه و تعداد قطعه مورد نیاز مشخص شود. جنس پلاستیک اولیه در قطعات مختلف فرق می کنند. به عنوان مثال پلاستیکی که برای تولید قطعات داخلی خودرو استفاده می شود با پلاستیک استفاده شده در ظرف های آزمایشگاهی و بیمارستانی متفاوت است.همچنین تعداد تیراژ از قطعه تولید شده نیز ممکن است در تعیین قیمت تزریق پلاستیک دخیل باشد. هرچه تعداد تیتراژ قطعه بالاتر باشد ممکن است قیمت کمتر باشد و یا اینکه قطعه تعداد تیراژ تولیدی کمی داشته باشد اما ابعاد و سایز قطعه بسیار بزرگ باشد.در طراحی و ساخت قالب پلاستیک مورد نیاز برای خدمات تزریق پلاستیک شما باید موارد گوناگونی را در نظر بگیرید. مواردی از قبیل:• جنس قطعه پلاستیکی • شکل هندسی و تعداد زاویه‌ها و خمیدگی های قطعه پلاستیک • تعداد سوراخ ها و حفره ها • تعداد محل های مورد نیاز برای پیچ • تعداد دریچه ها و ورودی و خروجی • اندازه قطعه پلاستیکی و ابعاد آن • پیچیدگی قطعه پلاستیکی و وجود بخش های خاص مانند محفظه های ورود و خروج هوا • خمیدگی ها و قوس ها • تعداد تیراژ تولید قطعه پلاستیکی • نوع دستگاه تزریق مورد استفاده و ده ها مورد دیگر که باید مورد بررسی قرار گیرد.

نمونه محصولات تولید شده که با دستگاه های پیشرفته تزریق می توان تولید کرد

تماس با مشاوران ما

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه، از طریق چت روم و تلفن با ما در ارتباط باشید.