09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

دستگاه تولید دکمه پلاستیکی

تولید دکمه پلاستیکی در منزل با هزینه کم + قیمت دستگاه

تولید دکمه پلاستیکی | ساخت دکمه در منزل

رادان ماشین ارائه دهنده خدمات تولید انواع دکمه های پلاستیکی و فروش دستگاههای تولیدی خانگی ارزان قیمت

مساله تولید دکمه های پلاستیکی

دکمه پلاستیکی کالای بسیار پرمصرفی است که تنوع بسیار بالایی دارد. اما برخلاف بسیاری از محصولات پلاستیکی، تیراژ مورد نیاز دکمه ها ممکن است عدد درشتی نباشد. ضمن این که دکمه سایز کوچکی دارد و قالبی که برای آن ساخته می شود، تعداد کویته زیادی خواهد داشت. به همین خاطر، برای تولید کننده ایرانی که دسترسی آسانی به بازارهای جهانی ندارد و نمی تواند در تیراژ بالا محصولش را تولید کند، تولید بسیاری از انواع دکمه پلاستیکی مقرون به صرفه نخواهد بود.

روش پیشنهادی برای تولید دکمه پلاستیکی

دستگاه تزریق کوچک برقی، مزیت های چشمگیری دارد که آن را برای تولید محصولات کوچک پلاستیکی که تیراژ بالایی ندارند ایده آل کرده است. مزیت های استفاده از این دستگاه ها برای تولید دگمه پلاستیکی، این ها هستند:

  1. سرمایه لازم برای خرید دستگاه تزریق کوچک، به طور قابل ملاحظه ای کمتر از دستگاه های مرسوم تزریق است.
  2. هزینه ساخت قالب برای این دستگاه ها هم کمتر است، چون قالب این دستگاه ها کوچک تر است و تعداد کویته کمتری دارد. هزینه پایین قالب، امکان بهتری برای تولید تستی محصولات هم فراهم می کند. به این علت که، به جای پرداخت چند صد میلیون تومان برای ساخت قالبی با 30 کویته برای تولید دکمه، می توانید قالبی 4 کویته که بسیار ارزان تر است بسازید و ریسک تولیدتان را به شدت کاهش دهید.
  3. زمان ساخت قالب معمولا کوتاه تر است، زیرا قالب کوچک تر و ساده تر است. در نتیجه، فاصله زمانی بین طراحی تا عرضه به بازار کاهش پیدا می کند.
  4. این دستگاه جای بسیار کمتری می گیرد و شما حتی قادر خواهید بود در یک کارگاه کوچک یا حتی خانه تان دستگاه را جا بدهید.
  5. برق مصرفی دستگاه تک فاز است و میزان هزینه برق مصرفی هم پایین تر است.

در واقع یک دستگاه تزریق کوچک می تواند برای کسانی که به دنبال تولید دکمه هستند مثل یک دستگاه تولید دکمه پلاستیکی باشد. این افراد قادرند با همین دستگاه مجموعه متنوعی از دکمه ها را تولید کنند. آن ها کافی است که تعدادی قالب برای هر مدل دکمه سفارش بدهند تا دستگاه شان به خط تولید دکمه های پلاستیکی تبدیل شود.

تولید دکمه پلاستیکی

قیمت دستگاه تولید دکمه پلاستیکی | قیمت دستگاه تولید دکمه در منزل

بسته به نوع دستگاه و قالب دکمه ای که انتخاب می کنید قیمت ها متغییر است. بهتر است برای اطلاعات بیشتر از این موضوع با شماره های شرکت یا برای راحتی کار روی لینک های مربوط به چت آنلاین شرکت وصل شوید و سوالات خود را درباره تولید دکمه و … از مشاورین متخصص ما بپرسید.

شما هم اگر مشتاق به تولید دکمه های پلاستیکی با دستگاه تزریق پلاستیک کوچک هستید، با ما تماس بگیرید. ضمنا شما می توانید صفحه دستگاه تزریق پلاستیک خانگی را هم ببینید که اطلاعات بیشتری در مورد تولید خانگی با این دستگاه در اختیارتان قرار خواهد داد. دستگاه تزریق کوچک با وجود قالب های کوچک متعدد از طرح های مختلف، تبدیل به دستگاه تولید دکمه در منزل می شود. قیمت این دستگاه تولید دکمه با هزینه قالب های چند دکمه در مقایسه با هزینه یک دستگاه تزریق معمولی و قالب هایش، بسیار مناسب تر است.