09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

تولید قطعات یدکی لوازم خانگی

تولید قطعات یدکی لوازم خانگی کوچک | تولید کننده قطعات لوازم خانگی

بازار تولید قطعات یدکی لوازم خانگی

در سال های اخیر با کاهش قدرت خرید مردم ایران، توان آن ها برای خرید لوازم خانگی نو و جایگزین کردن آن ها با لوازم خانگی قدیمی کمتر شده و به همین خاطر مردم سعی می کنند تا حد ممکن لوازم قدیمی را حفظ کنند. حفظ این لوازم خانگی نیاز به تامین قطعات یدکی دارد. بسیاری از این قطعات یدکی دیگر در بازار عرضه نمی شود، چون یا شرکت وارد کننده با بازار ایران کار نمی کند یا محصول قدیمی شده و قطعات یدکی اش توسط شرکت سازنده تولید نمی شود و یا واردات قطعات یدکی بعضی محصولات انجام نمی شود. در مواردی هم قطعات یدکی وارداتی ممکن است بسیار گران قیمت باشند.

این وضعیت، امکان خوبی را برای صنعت گران به وجود می آورد تا این قطعات یدکی را تولید و به بازار عرضه کنند. تعداد زیادی از این قطعات یدکی، قطعات پلاستیکی کوچک مثل چرخدنده، خار، پین، دستگیره، گلویی، بست، کلید و … هستند. مساله تولید این قطعات، تیراژ نسبتا پایینی است که بازار به آن نیاز دارد. در واقع تنوع این قطعات زیاد و تیراژ سفارششان کم است. مثلا اگر شما سراغ یک توزیع کننده قطعات یدکی لوازم خانگی بروید، ده ها قطعه ریز پلاستیکی به شما معرفی می کند که به آن ها نیاز دارد، اما ممکن است سفارشش از هر کدامدر حد چند هزار عدد در هر بار سفارش باشد.

تولید قطعات یدکی لوازم خانگی

روش تولید قطعات یدکی پلاستیکی لوازم خانگی

اگر قطعات یدکی پلاستیکی کوچک تیراژ تولید بالایی در حد چند صدهزار عدد یا بیشتر داشته باشند، می توان آن ها را به روش سنتی یعنی با استفاده از دستگاه های بزرگ تزریق تولید کرد. اما اگر تعداد مورد نیاز این قطعات در حد چند هزار یا حتی چند ده هزار قطعه باشد، قیمت تمام شده قطعه به خاطر هزینه بالای ساخت قالب بزرگ، عدد بالایی می شود. در این حالت، به جای روش سنتی، دستگاه تزریق پلاستیک کوچک یا مینی، می تواند انتخاب خوبی باشد، چون هزینه قالب آن به طور قابل ملاحظه ای کمتر است.

جهت تولید سوکت پلاستیکی روی لینک کلیک کنید. 

مزیت های دستگاه تزریق در تولید قطعات پلاستیکی لوازم خانگی

مزیت های استفاده از این دستگاه ها برای تولید قطعات یدکی پلاستیکی لوازم خانگی، این ها هستند:

  1. سرمایه لازم برای خرید دستگاه تزریق کوچک، به طور قابل ملاحظه ای کمتر از دستگاه های مرسوم تزریق است.
  2. هزینه ساخت قالب برای این دستگاه ها هم کمتر است، چون قالب این دستگاه ها کوچک تر است و تعداد کویته کمتری دارد. هزینه پایین قالب، امکان بهتری برای تولید تستی محصولات هم فراهم می کند. زیرا به جای پرداخت چند صد میلیون برای ساخت قالبی با مثلا 20 کویته برای تولید یک چرخدنده کوچک، می توانید قالبی دو کویته که بسیار ارزان تر است بسازید و ریسک تولیدتان را به شدت کاهش دهید.
  3. زمان ساخت قالب معمولا کوتاه تر است، زیرا قالب کوچک تر و ساده تر است. نتیجتا فاصله زمانی بین طراحی تا عرضه به بازار کاهش پیدا می کند.
  4. این دستگاه جای بسیار کمتری می گیرد و شما حتی قادر خواهید بود در یک کارگاه کوچک یا حتی خانه تان دستگاه را جا بدهید.
  5. برق مصرفی دستگاه تک فاز است و میزان هزینه برق مصرفی هم پایین تر است.

توضیحات تکمیلی

تولید قطعات یدکی پلاستیکی، منحصر به لوازم خانگی نمی شود. بسیاری از ماشین های اداری مانند پرینتر هم هستند که نیاز به قطعات یدکی دارند. بر خلاف گذشته، دارندگان این دستگاه ها مایلند حتی با صرف هزینه های بالایی برای یک قطعه کوچک، دستگاه خود را تعمیر کنند، زیرا خرید دستگاه جدید برایشان دشوار شده است.

بنابراین، بازار قطعات یدکی پلاستیکی بازار بزرگ و متنوعی است و فرصت های فراوانی برای تولید در آن وجود دارد. این قطعات پلاستیکی را با دستگاه تزریق کوچک می توان حتی در منزل هم تولید کرد.

شما هم اگر علاقه مند به به تولید قطعات پلاستیکی کوچک لوازم خانگی هستید، می توانید صفحه فروش دستگاه تزریق پلاستیک کوچک را ببینید. صفحه کسب درآمد با دستگاه تزریق پلاستیک خانگی هم اطلاعات خوبی در مورد چگونگی استفاده از این دستگاه برای ایجاد یک کسب و کار در اختیارتان می گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید از بخش ارتباط با ما با رادان ماشین در تماس باشید.