09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

رادان ماشین

شغل فنی خوب (مزیت های کار با دستگاه تزریق کوچک)

شما اگر بخواهید شغل فنی خوبی پیدا کنید یا شغل خانگی مناسبی داشته باشید یا اگر به دنبال شغل دومی باشید یا این که کارآفرینی کنید و تیمی از افراد را مشغول کنید، راه های متعددی پیش رویتان است و طبیعی است که آن ها را سبک سنگین کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید . ما در این جا مزایای کار با دستگاه تزریق کوچک را برایتان شرح می دهیم تا راحت تر بتوانید این کار را ارزیابی کنید:

شغل فنی جذاب

اگر علاقه مند به کارهای فنی هستید، به احتمال زیاد از انجام دادن کارهای یکنواخت و تکراری خسته می شوید. کار با دستگاه تزریق، کاری است که مناسب علاقه مندان کار فنی است، چون هم ماهیتی فنی دارد و هم امکان تولید محصولات مختلف، چالش های جدیدی را برای شما به وجود می آورد که می تواند باعث رضایت بیشتر از کار برایتان باشد. این دستگاه به راحتی می تواند شغل فنی خوبی برایتان ایجاد کند.

امکان توسعه کار

با دستگاه تزریق کوچک تعداد بیشماری محصول پلاستیکی می توانید تولید کنید. بعد از ساخت هر قالب و تولید محصول و فروش آن، می توانید محصول جدیدی را انتخاب و بررسی کنید و در صورت داشتن بازار، قالب آن را بسازید و تولید آن را نیز شروع کنید. به این ترتیب، این کار به طور پیوسته می تواند رشد کند.

انعطاف پذیری بالا

می دانید که هر کسب و کاری ریسک دارد و کسب و کار با این دستگاه هم از این قاعده مستثنی نیست. مثلا ممکن است در مورد اندازه بازار یک محصول اشتباه کنید یا بعد از تولید محصول متوجه شوید یک رقیب جدید وارد بازار شده است. در این مواقع ممکن است یا محصول به سودآوری نرسد و یا سود تولید متناسب با انتظار اولیه شما نباشد. در این حالت، نیازی نیست دستگاه را بفروشید، بلکه کافی است محصول جدیدی انتخاب کنید و قالب جدیدی بسازید. انعطاف پذیری تولید با یک دستگاه امکان بسیار خوبی است برای مقابله با شرایط متلاطم بازار.

عدم نیاز به مجوز دولتی

شما هم احتمالا به خوبی می دانید که گرفتن مجوزهای دولتی یا حتی صنفی، بعضا مثل گذراندن هفت خوان رستم است که هم زمانبر است و هم مشکل. بعد از گرفتن مجوز هم ممکن است انواع و اقسام نظارت ها و گرفتاری ها پیش رویتان باشد. اما این کار اگر نخواهید محصولات خاصی مثل محصولات پزشکی تولید کنید، نیاز به هیچ مجوزی ندارد و به راحتی می توانید محصولاتتان را تولید کنید و به بازار عرضه کنید.

قابل انجام در خانه (به عنوان یک شغل خانگی)

برای راه اندازی این کار نیاز به سوله یا کارگاه و مغازه ندارید. دستگاه و ابزار کار و مواد اولیه تان را می توانید در یک اتاق هم جا بدهید و کار کنید. این کار سر و صدا ندارد، اما بوی مواد هنگام تزریق در هوا پخش می شود که می توانید آن را هم با کمک یک هواکش برطرف کنید. بنابراین اصلا نیازی نیست هزینه ای برای رهن و اجاره محل کار در نظر بگیرید، مگر برای حالتی که بخواهید چند دستگاه بخرید و کار بزرگ تری را راه بیندازید. بنابراین، این دستگاه می تواند امکان ایجاد یک شغل خانگی پردرآمد را به وجود آورد.

عدم نیاز به سرمایه سنگین (کارآفرینی با سرمایه اندک)

می دانید که راه اندازی بسیاری از کارهای تولید، سرمایه های درشتی می خواهد. خرید ماشین و آلات و تجهیزات، تامین تاسیسات و همین طور سرمایه در گردش کار، به مبالغی در حد چند یا چند ده میلیارد سرمایه نیاز دارد. اما تولید با این دستگاه سرمایه سنگینی نیاز ندارد. سرمایه گذاری لازم برای راه اندازی این کار محدود به این موارد است:

  • خرید دستگاه
  • خرید ابزارهای لازم برای کار
  • سفارش یک یا چند دست قالب
  • اختصاص مبلغی به عنوان سرمایه در گردش (خرید مواد اولیه و …)

بنابراین، با سرمایه ای دست کم در حد 200 تا 300 میلیون تومان (حدودا بین 7 تا 11 هزار دلار)، می توانید این کار را شروع کنید. البته با توسعه کار می توانید سرمایه بیشتری را اختصاص بدهید و در ادامه کار قالب ها و حتی دستگاه های جدیدی خریداری کنید.

عدم نیاز به تجربه کاری ویژه

برای کار با این دستگاه، اصلا ضرورتی ندارد که سابقه کار با دستگاه تزریق را داشته باشید، زیرا ما نحوه کار با دستگاه را به شما آموزش خواهیم داد. کافی است بتوانید چند محصول پلاستیکی کوچک را برای تولید انتخاب کنید و امکان فروش آن ها را هم داشته باشید. البته بهتر است اهل کارهای فنی باشید تا بتوانید راحت تر با دستگاه کار کنید.

اگر علاقه مند شده اید، می توانید صفحه دستگاه تزریق پلاستیک کوچک را هم ببینید. در این صفحه اطلاعاتی در مورد خود دستگاه خواهید یافت.