09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

دستگاه تزریق پلاستیک تمام اتوماتیک برقی برای تولید دمبل کشش و پلاک تست رنگ

دستگاه مخصوص تولید نمونه های آزمایشگاهی که از آن برای تولید پلاک تست رنگ و دمبل می توان استفاده کرد. ابعاد کوچک و برقی بودن مکانیزم حرکتی این نوع دستگاه تزریق، باعث شده است تا مزیت های چشمگیری پیدا کند که عبارتند از:

  • در محل هایی علاوه بر کارخانجات و کارگاه های صنعتی در محل آزمایشگاه نیز قابل استفاده است به طوری که حتی در یک اتاق کوچک می توان از آن استفاده کرد.
  • وزن اندکی دارد و بدون نیاز به جرثقیل و لیفت تراک یا سایر تجهیزات حمل صنعتی، قابل جابجایی است.
  •  توان مصرفی آن در مقایسه با سایر دستگاه های تزریق بسیار پایین تر است و هزینه هایی مثل روغن هیدرولیک مصرفی هم ندارد. بنابراین، هزینه جاری آن نسبت به دستگاه هیدرولیک پایین تر است.
  •  هزینه سرمایه گذاری برای خرید دستگاه کمتر از سایر دستگاه های تزریق است.
  • هزینه ساخت قالب آن به خاطر ابعاد کوچک تر قالب، به طور قابل ملاحظه ای کمتر است.
  • به خاطر عدم استفاده از روغن هیدرولیک، محیط کاری دستگاه تمیز تر است.

تولید پلاک رنگی پلیمری برای تست رنگ

اگر شما شرکت تولید کننده مستربچ یا افزودنی های رنگی پلیمری باشید، برای رسیدن به درصد مناسب مستربچ برای یک نمونه رنگی خاص، نیاز به تولید نمونه برای تست رنگ دارید. همان طور که می دانید، این تست به دفعات باید انجام شود، چون مشتریان نمونه های رنگی متفاوتی را به شما ارائه می کنند.
تصویر روبرو چند نمونه از یک پلاک رنگی را نشان می دهد که در شرکت روشن رای رادان برای همین منظور تولید شده است.

قالب تولید پلاک تست رنگ ساخته شده توسط شرکت رادان

می توانید از قالب های تولید پلاک ما استفاده کنید و یا قالب پلاک مخصوص به خودتان را به ما سفارش دهید.
توجه کنید که دستگاه تزریق کوچک ساخت شرکت رادان به خاطر اندازه کوچک، استفاده از برق تک فاز، هزینه خرید کمتر،کوچک بودن سیلندر و استفاده از مواد کمتر برای تست، دستگاه بسیار مناسبی برای تولید پلاک‌های تست رنگ پلیمر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تولید دمبل آزمایشی برای تست های مکانیکی کشش، ضربه و خمش پلیمرها

اگر شرکت شما تولید کننده مواد اولیه پلیمری یا محصولات پلیمری باشد، برای تست خواص مکانیکی پلیمر مانند تست ضربه، تست کشش و برخی دیگر از تست های مکانیکی، نیاز به تزریق دمبل های تست خواهید داشت. اگر تولیدکننده قطعات پلاستیکی نیز باشید، محتملا نیاز خواهید داشت که مواد اولیه خریداری شده را برای رسیدن به ترکیب مطلوب یا حصول اطمینان از کیفیت مواد خریداری شده بیازمایید. آزمون های مواد پلیمری متعدد هستند، اما یکی از مهم ترین آن ها، آزمون استحکام کششی مواد پلیمری است. در این آزمون، لازم است نمونه ای شبیه دمبل از ماده پلیمری ساخته شده و در دستگاه تست کشش قرار داده شود. این دمبل اغلب با توجه به استاندارد ASTM D 638، به چند شکل مختلف ساخته می شود.

شکل زیر نمونه هایی از چند مدل مختلف از این دمبل ها را که در قالب های مختلف برای تست مواد با خواص مختلف تولید می شود را نشان می دهد.
شما می توانید از قالب های ساخت دمبل تست ما استفاده کنید و یا قالب دمبل مخصوص به خودتان را به ما سفارش دهید.

دستگاه تزریق کوچک ساخت شرکت رادان به خاطر اندازه کوچک، استفاده از برق تک فاز، هزینه خرید کمتر، کوچک بودن سیلندر و استفاده از مواد کمتر برای تست، دستگاه بسیار مناسبی برای تولید دمبل های تست پلیمر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

تمام سوالاتی که ممکن است در این حوزه برای شما پیش بیاید …

دستگاه تزریق پلاستیک تمام اتوماتیک برقی با یکسال گارانتی و خدمات پس از فروش

با دستگاه تزریق آزمایشگاهی R1825 چه مواد پلیمری را می توان تزریق کرد؟

این دستگاه دو مدل دارد. مدل معمولی و مدل دارای گیربکس. با مدل معمولی فقط می توان مواد آسان تزریق مانند پلی اتیلن یا PP با MFI (شاخص جریان مذاب) بالا را تزریق کرد. اما برای موادی که MFI پایینی دارند یا به عبارت ساده تر پس از ذوب شدن به صورت یک خمیر سفت می شوند، باید از دستگاه مدل گیربکس دار (R1825-G) استفاده کرد.

برای کسانی که از مواد پلیمری خاص مثل مواد پلیمری مهندسی می خواهند استفاده کنند، بهتر است نمونه قطعه ارسال شود تا کارشناسان ما پس از بررسی، امکان تولید با این دستگاه را اعلام کنند.

مواد پلیمیری مانند:

LDPE ،PP ،ABS ،PVC ،PC ،PA

پلیمر پلی اتیلن

تماس با مشاوران ما

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه، از طریق چت روم و تلفن با ما در ارتباط باشید.