09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

رادان ماشین

دستگاه ارزان تزریق پلاستیک

منظور از دستگاه تزریق پلاستیک ارزان چیست؟

دستگاه های تزریق پلاستیک انواع مختلفی دارند، یکی از انواع این دستگاه ها، دستگاه تزریق پلاستیک ارزان و کوچک برقی است که برای تولید قطعات پلاستیک کوچک و سبک از آن استفاده می شود. این دستگاه به خاطر کوچک بودن و سادگی و سبکی، نسبت به سایر دستگاه های تزریق قیمت کمتری دارد.

البته دستگاه های تزریق مرسوم، به نسبت حداکثر گرماژ پلاستیکی که می توانند تزریق کنند، قیمت شان تعیین می شود و هر قدر این گرماژ افزایش پیدا کند، وزن و ابعاد و قیمت دستگاه هم افزایش پیدا می کند. بنابراین، مثلا دستگاه تزریق 50 گرمی یا 80 گرمی در مقایسه با دستگاه تزریق 500 گرمی، قیمت پایین تری دارند.

اگر شما به خاطر محدودیت بودجه به دنبال دستگاه تزریق ارزان هستید، در صورتی که قطعات مورد نظرتان کوچک هستند، دستگاه تزریق کوچک برقی می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. اما اگر به دنبال تولید قطعات با گرماژ بالاتر از سقف تولیدی دستگاه تزریق برقی هستید که حداکثر حدود 30 گرم است، یا باید از دستگاه های مرسوم که گرماژ بالایی ندارند انتخاب کنید و یا باید دستگاهی دست دوم بخرید.

دستگاه تزریق پلاستیک ارزان

عملکرد دستگاه تزریق پلاستیک برقی ارزان

لفظ ارزان ممکن است شما را به این فکر بیندازد که ارزانی دستگاه به معنی سطح کیفی پایین آن است. اما این طور نیست. این دستگاه در کشور ما دستگاه کمتر شناخته شده ای است، اما در بسیاری از کشورها، در صنایع و کسب و کارهای مختلف برای تولید قطعات پلاستیکی کوچک از این دستگاه استفاده می شود. علت ارزان بودن این دستگاه، کوچک و سبک بودن آن است که باعث می شود مقدار حداکثر گرماژی که می تواند تزریق کند پایین باشد. بنابراین، صرفا به کار کسانی می آید که یا قطعات کوچکی را می خواهند تولید کنند یا نمی خواهند قطعه ای را با تعداد کویته بالا تولید کنند و هزینه پایین ساخت قالب برایشان مهم است.

برای این که با دستگاه و نحوه کار آن آشنا شوید، فیلم کارکرد دستگاه تزریق پلاستیک کوچک را ببینید:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه تزریق ارزان برقی و نحوه فروش آن با ما تماس بگیرید. برای دیدن مشخصات، کاربردها و مزایای دستگاه تزریق ارزان برقی، می توانید صفحه دستگاه تزریق کوچک را نیز ببینید.