09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

تولید انواع یراق آلات پلاستیکی کیف و کفش

تولید یراق پلاستیکی | تولید یراق آلات کیف کفش و …. کمترین هزینه

تولید یراق پلاستیکی با دستگاه تزریق

در بسیاری از وسایلی که استفاده می‌کنیم قطعات ریز پلاستیکی یا اهنیی و یا با هرجنسی وجود دارند که برخی از انها برای تزئینات و برخی از آنها جهت قفل و کاربردهای دیگری دارند. یراق آلای می‌توانند برای منازل و یا لوازم خانگی باشند و یا برای موارد مصرفی مانند کیف و کفش باشند. 

محصولات بسیار متنوع را می‌توان در این دسته قرار داد. محصولاتی که هروزه با آنها سروکار داریم.

منظور از تولید انواع یراق آلات و یراق پلاستیکی چیست؟

یراق آلات اجزایی هستند که در صنایع مختلف به عنوان اجزای مکمل در ساخت یک محصول استفاده می شوند. این موارد بعضی از انواع یراق آلات هستند:

  • یراق آلات ساخت کابینت
  • دستگیره کابینت پلاستیکی
  • یراق آلات ساخت مصنوعات چوبی
  • یراق آلات تولید کیف
  • یراق آلات تولید کفش
  • یراق آلات تزئینی

تعداد زیادی از این یراق آلات از جنس پلاستیک هستند. این قطعات یا به سادگی توسط دستگاه تولید شده و روانه بازار می شوند و یا با قطعات دیگر مونتاژ می شوند و آماده عرضه به بازار می شوند.

نمونه ای از تولید یراق آلات پلاستیکی

تولید یراق آلات کابینت

تولید یراق آلات کیف پلاستیکی

تولید یراق پلاستیکی کیف

بعضی از انواع یراق آلاتی که برای ساخت کابینت و کمد و سایر مصنوعات چوبی استفاده می شوند عبارتند از:

  • انواع پایه زیر کابینتی
  • انواع دستگیره کابینت
  • انواع پایه مبل
  • انواع خار پلاستیکی مخصوص نصب طبقات
خار پلاستیکی برای کابینت

پایه های پلاستیکی - یراق آلات

دستگیره کابینت پلاستیکی

بخشی از یراق آلات پلاستیکی تولید کیف و کفش برای ساخت خود محصول هستند مثل سگک، قفل کوله و بعضی از اتصالات. بخشی از قطعات هم برای تزئین محصول نهایی هستند مثل انواع گل ها و نشان ها.

تولید انواع یراق آلات پلاستیکی کیف و کفش

  • منگنه کیف
  • پلاک کیف
  • قفل کیف
  • سرزیپ
  • مدبر کیف
تولید یراق پلاستیکی کیف و کفش

تولید یراق پلاستیکی کیف و کفش

تولید یراق پلاستیکی کیف و کفش

روش مناسب تولید یراق پلاستیکی کوچک

یراق آلاتی که از جنس پلاستیک هستند باید توسط دستگاه های تزریق تولید شوند. اما مساله این جاست که برای بسیاری از یراق آلات، نیاز انبوهی وجود ندارد. در واقع بازار یراق آلات داخلی، بازار پر تنوعی است که گرچه نیاز به هر نوع یراق (مثل یراق تزئینی کفش) زیاد است، اما یک مدل خاص در تعداد بالا خریداری نمی شود. به عبارت ساده تر، اگر مثلا 10 میلیون عدد تقاضا در سال برای یک نوع یراق وجود داشته باشد، اگر تنوع مدل های آن یراق 500 باشد، از هر مدل به طور متوسط فقط 20000 عدد تقاضا در سال وجود خواهد داشت.

تولیدکنندگان یراق آلات چینی به خاطر دسترسی به بازارهای بین المللی، با تقاضای بسیار بزرگ تری روبرو هستند. آن ها می توانند یک مدل خاص را در مقادیر بسیار بیشتر تولید کنند، اما تولیدکننده ایرانی باید روشی برای تولید یراق پلاستیکی پیدا کند که برای تولید تیراژ پایین مقرون به صرفه باشد.

استفاده از دستگاه های تزریق بزرگ برای تولید این نوع از یراق آلات که تیراژ تولید بالایی ندارند منطقی نیست، چون هزینه ساخت قالب برای این دستگاه ها عددی درشت است. اما دستگاه تزریق کوچک برقی، مزیت های چشمگیری دارد که آن را برای تولید محصولات کوچک پلاستیکی که تیراژ بالایی ندارند ایده آل کرده است.

مزایای دستگاه تزریق کوچک

مزیت های استفاده از این دستگاه برای تولید یراق پلاستیک، به شرح زیر هستند:

  1. سرمایه لازم برای خرید دستگاه تزریق کوچک، به طور قابل ملاحظه ای کمتر از دستگاه های مرسوم تزریق است.
  2. هزینه ساخت قالب هم برای این دستگاه ها کمتر است، چون قالب این دستگاه ها کوچک تر است و تعداد کویته کمتری دارد. هزینه پایین قالب، امکان بهتری برای تولید تستی محصولات هم فراهم می کند. زیرا مثلا به جای پرداخت چند صد میلیون برای ساخت قالبی با 30 کویته، می توانید قالبی 4 کویته که بسیار ارزان تر است بسازید و ریسک تولیدتان را به شدت کاهش دهید.
  3. زمان ساخت قالب معمولا کوتاه تر است، زیرا قالب کوچک تر و ساده تر است. نتیجتا فاصله زمانی بین طراحی تا عرضه به بازار کاهش پیدا می کند.
  4. این دستگاه جای بسیار کمتری می گیرد و شما حتی قادر خواهید بود در یک کارگاه کوچک یا حتی خانه تان دستگاه را جا بدهید.
  5. برق مصرفی دستگاه تک فاز است و میزان هزینه برق مصرفی هم پایین تر است.

توضیحات تکمیلی

در واقع یک دستگاه تزریق کوچک می تواند برای کسانی که به دنبال تولید یراق هستند مثل یک دستگاه تولید یراق آلات باشد و آن ها قادرند با همین دستگاه مجموعه متنوعی را تولید کنند به طوری که سبد کالایی متنوعی برای عرضه داشته باشند. آن ها کافی است که تعدادی قالب برای هر مدل که مایلند تولید کنند سفارش بدهند و متناسب با تقاضای بازار، انواع یراق آلات پلاستیکی را تولید کنند.

شما هم اگر علاقه مند به تولید دکمه های پلاستیکی با دستگاه تزریق پلاستیک کوچک هستید، با تیم رادان ماشین تماس بگیرید. ضمنا شما می توانید صفحه کسب درآمد با دستگاه تزریق خانگی را هم ببینید که اطلاعات بیشتری در مورد تولید خانگی با این دستگاه در اختیارتان قرار خواهد داد.