09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

رادان ماشین

تولید لوازم التحریر پلاستیکی در منزل با دستگاه کوچک

تولید لوازم التحریر پلاستیکی

اگر نیازمند تولید لوازم التحریر به صورت عمده هستید و یا تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار کوچک در این زمینه در یک فضای کوچک و بدون دردسر را دارید این مطلب را از دست ندهید. همچنین اگر سوالی دارید بهتر است که با کارشناسان ما در ارتباط باشد. 

تولید لوازم التحریر پلاستیکی با دستگاه تزریق کوچک

لوازم التحریر از جمله کالاهایی هستند که تنوع بسیار زیادی دارند و بنابراین، اگر کسانی دارای طرح های خلاقانه و جذاب جدیدی باشند، باز هم می توانند از این بازار بهره ببرند. بخشی از این قطعات پلاستیکی هستند؛ به این معنی که بخشی از محصول از پلاستیک ساخته شده، مثل:

  • مداد تراش های پلاستیکی
  • جامدادی های پلاستیکی
  • خودکارهای با بدنه پلاستیکی
  • ماژیک های نقاشی یا وایت بردی

مداد تراش پلاستیکی
کلیپ پلاستیکی کاغذ
گیره پلاستیکی تولید لوازم التحریر پلاستیکی

برای تولید چنین محصولاتی می توان از دستگاه تزریق کوچک استفاده کرد.

مزایای تولید لوازم التحریر پلاستیکی با دستگاه تزریق کوچک

  1. سرمایه لازم برای خرید دستگاه تزریق کوچک، به طور قابل ملاحظه ای کمتر از دستگاه های مرسوم تزریق است.
  2. هزینه ساخت قالب برای این دستگاه ها هم کمتر است، چون قالب این دستگاه ها کوچک تر است و تعداد کویته کمتری دارد. هزینه پایین قالب، امکان بهتری برای تولید تستی محصولات هم فراهم می کند، زیرا به جای پرداخت چند صد میلیون برای قالبی با مثلا 10 کویته، می توانید قالبی دو کویته که بسیار ارزان تر است بسازید و ریسک تولیدتان را به شدت کاهش دهید.
  3. زمان ساخت قالب معمولا کوتاه تر است، زیرا قالب کوچک تر و ساده تر است. نتیجتا فاصله زمانی بین طراحی تا عرضه به بازار کاهش پیدا می کند.
  4. این دستگاه جای بسیار کمتری می گیرد و شما حتی قادر خواهید بود در یک کارگاه کوچک یا حتی خانه تان دستگاه را جا بدهید.
  5. برق مصرفی دستگاه تک فاز است و میزان هزینه برق مصرفی هم پایین تر است.

جهت خدمات تزریق پلاستیک روی لینک کلیک کنید

توضیحات تکمیلی درباره تولید لوازم التحریر

البته ممکن است این دستگاه بخشی از مجموعه دستگاه هایی باشد که برای تولید لوازم التحریر پلاستیکی (مثل تراش مداد) نیاز دارید. اگر بخواهید کارتان را در مقیاس بزرگ و با تیراژ بسیار بالا شروع کنید، شاید دستگاه های تزریق بزرگ مرسوم، انتخاب بهتری باشند. اما اگر مایل هستید به خاطر محدودیت سرمایه یا کاهش ریسک اولیه، کارتان را در مقیاس کوچک شروع کنید، دستگاه تزریق کوچک انتخاب مناسب تری خواهد بود.

شما هم اگر مشتاق به تولید قطعات کوچک پلاستیکی مانند لوازم التحریر کوچک با دستگاه تزریق پلاستیک کوچک هستید، با ما تماس بگیرید.