09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

تولید قوطی پلاستیکی

تولید قوطی پلاستیکی | آرایشی بهداشتی ، قوطی کرم و …

تولید قوطی پلاستیکی لوازم آرایش 

تنوع تولید قوطی های آرایشی بهداشتی قابل تولید

ظروف آرایشی و بهداشتی تنوع زیادی دارند و منظور ما از ظروف بهداشتی و آرایشی در این متن، ظروف پلاستیکی است که به روش تزریق ساخته می شوند. این ظروف برای بسته بندی انواع مواد آرایشی و بهداشتی مثل انواع کرم ها، لوسیون ها، پودرهای آرایشی، روغن ها، پمادها و … استفاده می شوند و در اصطلاح بازاری به آن ها قوطی کرم گفته می شود.

قوطی آرایشی پلاستیکی
تولید قوطی پلاستیکی آرایشی

روش تولید مناسب

تولید این ظروف مستلزم رعایت شرایط بهداشتی است و به همین خاطر دستگاه های تزریق برقی انتخاب مناسب تری برای تولید این ظروف هستند. علاوه بر این مساله، اگر کسی محدودیت بودجه داشته باشد یا در ابتدای کار بخواهد با ریسک بسیار پایین کارش را شروع کند یا این که مایل باشد ابتدا بازار را محک بزند، باز هم دستگاه تزریق کوچک برقی که دستگاه ارزان قیمتی است، انتخاب مناسب تری خواهد بود.

مزایای تولید قوطی پلاستیکی آرایشی با دستگاه تزریق کوچک

مزیت های استفاده از این دستگاه برای تولید ظروف آرایشی و بهداشتی، این موارد هستند:

  1. سرمایه لازم برای خرید دستگاه تزریق کوچک، به طور قابل ملاحظه ای کمتر از دستگاه های مرسوم تزریق است.
  2. هزینه ساخت قالب برای این دستگاه ها هم کمتر است، چون قالب این دستگاه ها کوچک تر است و تعداد کویته کمتری دارد. هزینه پایین قالب، امکان بهتری برای تولید تستی محصولات هم فراهم می کند.
  3. زمان ساخت قالب معمولا کوتاه تر است، زیرا قالب کوچک تر و ساده تر است. نتیجتا فاصله زمانی بین طراحی تا عرضه به بازار کاهش پیدا می کند.
  4. این دستگاه جای بسیار کمتری می گیرد.
  5. برق مصرفی دستگاه تک فاز است و میزان هزینه برق مصرفی هم پایین تر است.

توضیحات تکمیلی درباره تولید قوطی پلاستیکی کوچک 

شما هم اگر علاقه مند به به تولید ظروف آرایشی و بهداشتی مثل انواع قوطی کرم، قوطی پودر صورت،  هستید، با ما تماس بگیرید. ضمنا می توانید برای اطلاعات بیشتر، صفحه دستگاه تزریق پلاستیک کوچک را نیز ببینید. با در اختیار داشتن این دستگاه شما قادر خواهید بود انواع قوطی پلاستیکی کرم، قوطی پودر صورت، قوطی روغن های گیاهی و … را تولید کنید.