09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

تولید تجهیزات پزشکی پلاستیکی

تولید تجهیزات پزشکی پلاستیکی | تولید سفارشی قطعات یکبار مصرف

تولید تجهیزات پزشکی پلاستیکی

در صنعت تجهیزات پزشکی، تعداد زیادی قطعات پزشکی پلاستیکی وجود دارد. بعضی از این قطعات در بیمارستان ها و درمانگاه ها و بعضی در آزمایشگاه ها کاربرد دارند. برخی از این محصولات، قطعات یک بار مصرف پزشکی هستند و برخی دیگر هم به دفعات استفاده می شوند. نمونه هایی از این کالاهای پزشکی پلاستیکی که ابعاد کوچکی هم دارند عبارتند از:

تجهیزات پزشکی پلاستیکی که میتوان با دستگاه تزریق تولید کرد؟ 

در صنعت تجهیزات پزشکی، تعداد زیادی قطعات پزشکی پلاستیکی وجود دارد. بعضی از این قطعات در بیمارستان ها و درمانگاه ها و بعضی در آزمایشگاه ها کاربرد دارند. نمونه هایی از این کالاهای پزشکی پلاستیکی که ابعاد کوچکی هم دارند عبارتند از:

  • آنژیوکت ها
  • قلم انسولین
  • ماسک دور چشم
  • قیچی های پلاستیکی یک بار مصرف
  • قطعه دهانی آندوسکپی
  • گیره های پلاستیکی یک بار مصرف
  • سرنگ های پزشکی
  • بعضی از قطعات لوازم تنفسی
  • لوله های آزمایشگاهی پلاستیکی
  • پیپت های پلاستیکی یک بار مصرف
  • ظروف کوچک آزمایشگاهی
  • پنس های پلاستیکی
  • درپوش های پلاستیکی آزمایشگاهی
  • میکروتیوب های آزمایشگاهی

خدمات طراحی و ساخت قالب برای تجهیزات پزشکی

برای اکثر شرکت های تولیدی، ساخت قالب های تزریق پلاستیک یکی از پر ریسک ترین مراحل تولید است. ما از همان ابتدای کار همراه شما هستیم؛ از طراحی و انتخاب مواد مناسب تا تحویل نمونه اولیه می توانید روی تجربه چند ساله ما در قالب سازی حساب باز کنید. پس از سالها تجربه در ساخت انواع قالب های پلاستیک، ما قادریم قالب تزریق پلاستیک شما را بسازیم؛ اعم این که قالب ساده ای باشد یا پیچیده.
قالب پلاستیک شما باید بهره وری بالایی داشته باشد! از ساخت قالب تا تولید قطعه پلاستیکی را به ما بسپارید.

خدمات ما می تواند به یکی از شکل های زیر انجام شود:

الف- ارائه نمونه از شما و طراحی و ساخت قالب و تولید قطعه در مجموعه رادان ماشین
ب- ارائه فایل طراحی با لحاظ کردن محدودیت های قالب از جانب شما و ساخت قالب و تولید قطعه در مجموعه رادان ماشین
ج- ساخت قالب با لحاظ کردن مشخصات فنی دستگاه های ما از جانب شما و تولید قطعه در مجموعه رادان ماشین

تولید قطعات پلاستیکی پزشکی با دستگاه تزریق کوچک 

تولید تجهیزات پلاستیکی پزشکی مستلزم رعایت شرایط بهداشتی سخت گیرانه است و به همین خاطر دستگاه های متعارف تزریق هیدرولیک، انتخاب مناسبی برای تولید این کالاها نیستند. بنابراین یا باید از دستگاه خاص هیدرولیک با قیمت بالا استفاده شود یا از دستگاه های تزریق برقی.

علاوه بر این مساله، اگر کسی محدودیت بودجه داشته باشد یا در ابتدای کار بخواهد با ریسک بسیار پایین کارش را شروع کند یا این که مایل باشد ابتدا بازار را محک بزند، باز هم دستگاه تزریق کوچک برقی که دستگاه ارزان قیمتی است، انتخاب مناسبی برای تولید قطعات پلاستیکی کوچک پزشکی خواهد بود.

برای تولید قطعات پلاستیکی خودرو روی لینک کلیک کنید. 

شرکت رادان با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک برقی، قطعات پلاستیکی تجهیزات پزشکی شما را تولید می کند. 

مزیت های استفاده از این دستگاه برای تولید تجهیزات پزشکی پلاستیکی، این ها هستند:

  1. تولید این قطعات مستلزم رعایت شرایط بهداشتی سخت گیرانه است و به همین خاطر دستگاه های متعارف تزریق هیدرولیک، انتخاب مناسبی برای تولید این کالاها نیستند. بنابراین یا باید از دستگاه خاص هیدرولیک با قیمت بالا استفاده شود یا از دستگاه های تزریق برقی
  2. سرمایه لازم برای خرید دستگاه تزریق کوچک، به طور قابل ملاحظه ای کمتر از دستگاه های مرسوم تزریق است.
  3. هزینه ساخت قالب برای این دستگاه ها هم کمتر است، چون قالب این دستگاه ها کوچک تر است و تعداد کویته کمتری دارد. هزینه پایین قالب، امکان بهتری برای تولید تستی محصولات هم فراهم می کند.
  4. زمان ساخت قالب معمولا کوتاه تر است، زیرا قالب کوچک تر و ساده تر است. نتیجتا فاصله زمانی بین طراحی تا عرضه به بازار کاهش پیدا می کند.
  5. این دستگاه جای بسیار کمتری می گیرد.
  6. تولید قطعات پلاستیکی کوچک، ممکن است یکی از این دو مساله زیر را داشته باشد:
    • دقت ابعادی بالای مورد نیاز 
    • تیراژ پایین مورد نیاز
  7. برق مصرفی دستگاه تک فاز است و میزان هزینه برق مصرفی هم پایین تر است.
  8. برای توسعه کار، می توان از چند دستگاه کوچک به جای یک دستگاه بزرگ استفاده کرد. حسن این روش در این است که اولا لازم نیست سرمایه درشتی را همان ابتدای کار درگیر کنید و ثانیا در پروسه تولید، در صورت خراب شدن یک دستگاه یا قالب آن، مابقی قابل استفاده خواهند بود.

هر قدر تناژ دستگاه و ابعاد قالبی که روی دستگاه بسته می شود بزرگ تر باشد، رسیدن به دقت ابعادی در قطعات کوچک سخت تر می شود. یکی از راه های حل این مساله، استفاده از دستگاه های تزریق کوچک است. در مورد تیراژ پایین تولید قطعات کوچک هم مساله این است که هزینه قالب دستگاه های بزرگ این قدر بالاست که هزینه هر قطعه تولیدی قابل قبول در نمی آید. این جا هم استفاده از دستگاه های تزریق کوچک  برای گرفتن خدمات تولید راه حل بسیار خوبی است.

بنابراین، اگر شما تولید کننده ای باشید که می خواهید تولید یک یا چند قطعه کوچک پلاستیکی از محصولتان را برون سپاری کنید یا اگر فروشنده و توزیع کننده ای هستید که می خواهید یک محصول پلاستیکی وارداتی را در داخل کشور تولید کنید، اما نمی خواهید به طور مستقیم درگیر تولید شوید، شرکت رادان می تواند به شما کمک کند.

اگر هم مایل هستید که خودتان قطعات پلاستیکی کوچک را با دقت ابعادی بالا یا با تیراژ پایین تولید کنید، می توانید یک دستگاه تزریق کوچک را خریداری کنید و در کارگاه یا کارخانه تان از آن استفاده کنید. اما اگر به هر دلیلی می خواهید تولید این قطعات را برون سپاری کنید، می توانید با ما تماس بگیرید. ما با در اختیار داشتن دستگاه های تزریق کوچک برقی، قادریم نیاز شما را برطرف کنیم.

مزایای ساخت قالب تزریق پلاستیک پزشکی در قالب سازی رادان ماشین

  1. هزینه و زمان مناسب ساخت قالب
  2. امکان سپردن صفر تا صد تولید قطعه به شرکت رادان
تولید تجهیزات پزشکی پلاستیکی

قیمت دستگاه تولید لوازم پزشکی چقدر است؟ 

ما در مجموعه رادان ماشین از چند مدل دستگاه مختلف برای مشتریان خاص خود استفاده می‌کنیم. بسته به نوع کاربری و کار که می‌خواهید انجام دهید به شما مشاوره خواهیم داد و هر دستگاهی که مناسب کار و صنعت شما باشد پیشنهاد می‌شود. قیمت دستگاه ها براساس کارکرد و نوع آنها مشخص می‌شود. 

چند سوال متداول درباره تولید تجهیزات پزشکی

  • بازار فروش محصولات تولید تجهیزات پزشکی چگونه است؟

اگر به دنبال کسب درآمد از این بازار هستید یکی از پرفروش ترین محصولات بازار، محصولات یک بار مصرف هستند که خوشبختانه بیشترین تجهیزات پزشکی یک بار مصرفی اند. میتوانید با تهیه یکی از دستگاه های تزریق یک کسب و کار برای خود بوجود بیاورید. 

  • چه محصولاتی برای تولید تجهیزات پزشکی مناسب تر هستند؟

تجهیزات پزشکی بسیار بازار بزرگی دارند. بسته به دستگاه و علایق شما می تواند محصولات تولیدی متفاوت باشند. 

توضیحات تکمیلی

احتمالا می دانید که تولید تجهیزات پزشکی پلاستیکی مستلزم رعایت شرایط بهداشتی سختگیرانه ای است و در هر مکانی امکان تولید چنین محصولاتی وجود ندارد. علاوه بر آن، برخی از این محصولات باید پس از تولید گندزدایی شوند. به همین خاطر اگر قصد تولید کالاهای پزشکی پلاستیکی را دارید، باید از ابتدا تمام جوانب امر را بسنجید.

اگر علاقه مند به تولید قطعات کوچک پلاستیکی پزشکی و خرید دستگاه تزریق پلاستیک کوچک هستید، با ما تماس بگیرید.