09126623201 - 02634486833

09123177603 - 02634486833

دستگاه تولید اسباب بازی پلاستیکی

دستگاه تولید اسباب بازی پلاستیکی در منزل با کمترین هزینه | سرمایه گذاری عالی

تولید اسباب بازی پلاستیکی

تولید اسباب بازی های پلاستیکی با دستگاه تزریق 

اسباب بازی های پلاستیکی پرفروش ترین نوع اسباب بازی در ایران هستند. قیمت مناسب و جذابیت رنگی این نوع اسباب بازی ها، آن ها را بسیار خواستنی می کند. اسباب بازی های پلاستیکی به دو گروه قابل تقسیم هستند. گروه اول اسباب بازی هایی هستند که به طور مستقیم قابل عرضه به بازار هستند و گروه دوم آن هایی هستند که به عنوان کالای واسطه ای فروخته می شوند، مثل اسباب بازی های کوچکی که در شانسی ها استفاده می شوند.

به طور معمول، تولید اسباب بازی پلاستیکی توسط دستگاه های بزرگ تزریق پلاستیک انجام می شود، اما از دستگاه تزریق کوچک هم برای تولید اسباب بازی های کوچک می توان استفاده کرد. برخی از انواع اسباب بازی های کوچکی که با این دستگاه قابل تولید هستند، عبارتند از:

  • اسباب بازی های بلوکی
  • پازل های سه بعدی پلاستیکی (لگوها)
  • ماشین، موتور، هواپیما، قایق و … پلاستیکی در ابعاد کوچک
  • اسباب بازی های مصرفی در ظروف شانسی
  • اسباب بازی های آموزشی مثل آموزش حروف الفبا و اعداد

و البته فهرست این اسباب بازی ها بسیار طولانی تر از چیزی است که این جا آورده ایم.

تولید اسباب بازی پلاستیکی

تولید اسباب بازی پلاستیکی

مزیت های دستگاه تزریق تولید اسباب بازی پلاستیکی

  1. سرمایه لازم برای خرید دستگاه تزریق کوچک، به طور قابل ملاحظه ای کمتر از دستگاه های مرسوم تزریق است. بنابراین، به خصوص برای کسانی که تازه می خواهند وارد این زمینه کاری شوند، انتخاب سهل تری را فراهم می کند.
  2. هزینه ساخت قالب برای این دستگاه ها هم کمتر است، چون قالب این دستگاه ها کوچک تر است و تعداد کویته کمتری دارد. هزینه پایین قالب، امکان بهتری برای تولید تستی محصولات هم فراهم می کند، زیرا به جای پرداخت چند صد میلیون برای ساخت قالبی با مثلا 20 کویته برای تولید یک قطعه شانسی، می توانید قالبی دو کویته که بسیار ارزان تر است بسازید و ریسک تولیدتان را به شدت کاهش دهید. یا اگر بخواهید اسباب بازی لگو که شامل چند ده یا چند صد قطعه است تولید کنید، در صورت استفاده از این دستگاه، سرمایه ساخت قالبتان بسیار کمتر خواهد بود.
  1. زمان ساخت قالب معمولا کوتاه تر است، زیرا قالب کوچک تر و ساده تر است. نتیجتا فاصله زمانی بین طراحی تا عرضه به بازار کاهش پیدا می کند.
  2. این دستگاه جای بسیار کمتری می گیرد و شما حتی قادر خواهید بود در یک کارگاه کوچک یا حتی خانه تان دستگاه را جا بدهید.
  3. برق مصرفی دستگاه تک فاز است و میزان هزینه برق مصرفی هم پایین تر است.
تولید اسباب بازی پلاستیکی

اطلاعات تکمیلی دستگاه تولید اسباب بازی

شما هم اگر مشتاق به تولید اسباب بازی های انواع مختلف و با جنس پلاستیک با دستگاه تزریق پلاستیک کوچک هستید، با رادان ماشین تماس بگیرید. ضمنا می توانید صفحه کسب درآمد با دستگاه تزریق خانگی را هم ببینید که اطلاعات بیشتری در مورد تولید خانگی با این دستگاه در اختیارتان قرار خواهد داد (با این دستگاه می توانید به تولید اسباب بازی در منزل بپردازید و انواع اسباب بازی های پلاستیکی کوچک مثل ماشین پلاستیکی، الفبای پلاستیکی، آجرها و بلوک های پلاستیکی، اسباب بازی های شانسی و … را در منزل تولید کنید.)